با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ فانی از اعتماد مجدد مجلس برای حل مشکلات فرهنگیان استفاده کند
زیارت عاشورا

 نماینده مردم شهرستانهای بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی عبدالکریم جمیری

خبر24:نماینده مردم بوشهر در مجلس‌ با اشاره به مشکلات فرهنگیان، گفت: ابقای مجدد وزیر آموزش و پرورش، فرصتی به وی بوده تا به حل مشکلات فرهنگیان بپردازد.

به گزارش خبر24 عبدالکریم جمیری در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی به وزیر آموزش و پرورش، خواستار توجه به وضعیت معیشتی فرهنگیان و پرداخت مطالبات معوق آنها شد.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: وزیر محترم توجه داشته باشد که ابقای مجدد وی با رای نمایندگان، به دلیل رضایت تام و تمام از عملکرد او نبوده است، بلکه فرصتی به او داده شد تا به حل و فصل مشکلات فرهنگیان بپردازد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان به خاطر ایستادگی بر مواضع جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته‌ای تشکر کرد.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 22 تير 1394برچسب:, | 8:51 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |